○ Välkommen ○

Alla inlägg under juli 2012

Av mileycool551 - 5 juli 2012 12:51

Hej hej just nu är jag hos farmor och farfar. Farmor lagar mat, det blir kyckling (gott) Jag ska ringa misslisibell (Lisa) för jag kan hennes nummer. Men jag berättar inte det för nån. Men kl 18:00 ska jag ringa henne, men jag är nervös.Det känns konstigt. Jag dör nästan av att tänka på det. Jag älskar henne värkligen Men nu vart det lite ljusare grå färg för jag behövde göra rött hjärta :) Sen så tog jag fel men jag älskar Lisa Nu vart det rätt färg :D Nej det vart det inte jag ska ändra igen. Nu vart det fel igen men nu struntar jag i det ;D Men jag kollar Lisas blogg varje dag. Jag undrar hur många läsare hon har kanske 5.482 eller mer. Jag tror mer :D Men nu ska jag äta eller jag ska snart äta. Jag gillar den här videon som Lisa har gjort. Nej det kommer inte upp men aja. Men den heter: Nu har jag flyttat Misslisibell heter min andra kanal. Den är gjord av Lisa01j För er som inte visste det. Men jag tycker att jag har skrivit ganska långt nu utan några smileysar så. Hejdå. inlägget skulle ha kommit in för 1 timma sen typ men den kom in nu  

Av mileycool551 - 4 juli 2012 22:36

Jag ska sova snart men jag orkar inte göra nåt inlägg då sågodnatt  

Av mileycool551 - 4 juli 2012 19:43

Just nu sitter jag och äter soppa (gott) Jag har inte så mycket att blogga om. Men jag ska byta till .se och då kommer jag heta ... Wait for it ... Wait for it ... Wait for it .... Wait for it Nej jag ska inte heta det jag sa vänta för det för er som inte kan engelska :) Men Felicia ska till, oj jag får ju inte berätta det är ju en hemlighet på hennes blogg, men jag kan ju säga här bara inte Felicia kollar ... Skojja   Nää, vad dålig humor jag har. Men ni måste kolla Felicias blogg!! Klicka HÄR för att komma till hennes blogg!! FAst hon ska kanske ändr sitt bloggnamn. men då säger jag det i ett annat inlägg, om jag får veta det. Men här får ni en video om en drink som jag älskar  

Av mileycool551 - 3 juli 2012 20:07

oops, jag skrev allt i ribriken. Kolla rubriken.  

Av mileycool551 - 3 juli 2012 12:01

Hej hej, förlåt att jag uppdaterar ganska dåligt    Men jag har annat för mig än att bara blogga    Men det är en blogg som är ganska dålig  Hon eller han bloggar typ aldrig. Inte jag heller    Men det har blivit ganska tråkigt att blogga nu  en jag har inget mer att säga nu så hejdå. Eller förrästen jag lyssnar på Baby - Justin Bieber  Den den är slut nu. Men nu lyssnar jag på Never Say Never - Justin Bieber   Sen kommer Love Me - Justin Bieber . Felicia vill ha mer läsare tror jag. Så tryck HÄR för att komma till hennes blogg. Men jag bytte låt så nu lyssnar jag på Dansa Pausa - Panetoz (Intresant) Hejdå *Pussar på handen och vinkar*  

Av mileycool551 - 3 juli 2012 00:03

Sov så gott  

Av mileycool551 - 2 juli 2012 21:39

Jag har inte bloggat så mycket. Men jag gör flera videos nu. Så klicka HÄR för att komma till min youtubekanal. Snälla?! För där lägger jag in flera video på en dag :) så kolla min youtubekanal! (om du/ni vill)

Håll koll på tiden!

Presentation


Gå gärna till min andra blogg mileycool551.se

Fråga mig

41 besvarade frågor

Prata med datorn

Följ gärna min blogg

Japp! Gör gärna det. Det kommer iaf ett inlägg varje dag!    

Omröstning

Vilken lvl är du på msp?
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20/ elr annat...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Min blogg xD

Besöksstatistik

Purple Bobblehead Bunny
Singing Hatsune Miku

Ovido - Quiz & Flashcards